W dniach 14-15 maja 2019 r. na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie odbyła się VIII edycja Konferencji Naukowej organizowanej przez Koło Naukowe Procesu Zarządzania. Partnerem wydarzenia była Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Konferencja sponsorowana była przed dwie firmy: Luqam oraz Węglohut. Tegoroczna odsłona wydarzenia pt. „Współczesne Trendy w Biznesie” zgromadziła ponad 70 osób. W ramach dwudniowego wydarzenia odbyło się 6 prelekcji, 2 panele eksperckie oraz sesja posterowa z konkursem na najlepszy plakat.
Konferencję rozpoczął prof. UEK dr hab. Czesław Mesjasz prelekcją „Przedsiębiorczość, a ryzyko.” Następnie głos zabrała dr Monika Sady – „Jak napisać realny nowoczesny i realny biznesplan?” Kolejne wystąpienia prezentowały się w następujący sposób:
- Mam problem, mój start-up odniósł sukces - czyli jakie wyzwania dla zarządzania stawia dynamiczne skalowanie organizacji - Marcin Nowak
- Candidate experience - jak rekrutować skutecznie? - Dominika Sepiół
- Jak inwestować na giełdzie z myślą o zabezpieczeniu emerytury?- Albert Rokicki
- The Big, Fat ROI - pierwsze kroki w digitalowym rozwoju firmy.- Robert Baumann
Drugiego dnia odbyły się dwa panele eksperckie: E-marketing oraz Zrównoważony Biznes. W ramach pierwszego z nich na naszych fotelach zasiedli: Robert Stolarczyk - CEO w PromoTraffic #GrowWithUs, Julian Pałka - Co-Founder Coconut Agency, Łukasz Kołodziejczyk - specjalista SEO dla portalu Onet.pl oraz Tomasz Olchawa - Performance Campaign Executive w Intredo. W panelu Zrównoważony Biznes wzięli udział: Prof. dr hab. Wacław Adamczyk, Prof. P. Cz. dr hab. inż. Tomasz Nitkiewicz, Tadeusz Bochnia - Dyrektor MPWiK oraz inż. Krzysztof Rudziński - student UEK.
Po zakończonych panelach odbyła się sesja posterowa. W opinii jury najlepszy plakat został przygotowany przez Patryka Ogara – „Equity crowdfunding jako narzędzie pozyskania kapitału w spółce akcyjnej.”
Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w organizowanym przez nas wydarzeniu. Już teraz pragniemy zaprosić Państwa na przyszłoroczne spotkanie.