W ramach działalności dydaktycznej Katedry Procesu Zarządzania w roku akademickim 2019/2020 zrealizowano sześć projektów telewspółpracy, w których wzięło udział łącznie 127 studentów UEK. Nasi studenci mieli okazję współpracować z partnerami z FORE School of Management z New Delhi (Indie, 82 osoby), São Paulo State Tech College (FATEC, Brazylia, 12 osób), Nagasaki University (Japonia, 18 osób), Higher Institute of Technological Studies of Beja (Tunezja, 12 osób) i Universitat Oberta de Catalunya (Hiszpania, 3 osoby). Dwa ostatnie projekty zostały realizowane w ramach programu Erasmus+ Virtual Exchange, a Studenci, którzy pomyślnie ukończyli wszystkie zadania otrzymali stosowny certyfikat.
Wśród głównych celów projektów należy wymienić: rozwój umiejętności językowych, poprzez komunikowanie się w zespołach/parach międzynarodowych; rozwój umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii komunikacyjnych w celach zawodowych; rozwój umiejętności pracy w zespołach/parach międzynarodowych oraz wzrost pewności siebie w międzynarodowym środowisku pracy. Równocześnie każdy z projektów był poświęcony nieco innym zagadnieniom: począwszy od rozwijania kompetencji miękkich (projekt z Hiszpanią), poprzez poszukiwanie szans na zagranicznym rynku pracy (dwa projekty z Japonią), wspólnemu rozwiązywaniu globalnych problemów (projekt z Tunezją), na pogłębieniu rozumienia problemów z zakresu zarządzania i przedsiębiorczości (projekty z Brazylią i Indiami) skończywszy.
W wielu przypadkach udział w projektach był dla Studentów trudną próbą i wymagał pokonania licznych problemów komunikacyjnych i organizacyjnych. Jednocześnie był źródłem pierwszych zawodowych wyzwań i okazją do nawiązania ciekawych znajomości. Większość studenów pozytywnie ocenia swoje doświadczenie, szczególnie w perspektywie budowania własnych kompetencji menedżerskich.